cursuri photoshop, cursuri grafica publicitara, cursuri web design, cursuri marketing online, cursuri illustrator

Blog

Cum sa iti promovezi eficient brandul? Afla care sunt cele mai bune materiale de comunicare!

promovare-eficient-brand1

Tu ai un brand renumit? Oamenii stiu intr-adevar de el?  Cum sa atragi succesul cu imaginea brandului tau? Incepi prin a lega conexiuni bazate pe transparenta si incredere cu clientii tai, comunici eficient, cauti in permanenta solutii pentru cerintele lor, oferi intotdeauna pe primul loc calitate si noi perspective. Efectele pozitive care vor intari imaginea afacerii tale vor porni de la aceste convingeri si solutii, pe care va trebui sa le ai mereu la indemana.

Pentru inceput, va trebui sa iti definesti forte bine brandul. Urmeaza pasii pe care ti i-am prezentat mai sus si sa fii sigur ca de aici va incepe adevarata ta promovare si conectare cu publicul tinta.

Pentru  a ajunge sa vinzi, va trebui sa treci printr-un anumit proces:

-   Sa stii ce anume doresti sa transmiti cu ajutorul imaginii brandului tau.

-   Sa tii cont de modul in care vei dori sa fie vazut business-ul tau de catre consumatori.

-   Sa ai in vedere ce anume oferi clientului si ce avantaje prezinta produsul tau.

-   Sa culegi cele mai bune strategii de afaceri care sa iti aduca succesul pe piata.

Asadar, tu ce viziune ai? Ai inceput sa construiesti relatii sanatoase cu clientii tai?

Nu ai nevoie de preturi mici si de calitate zero. Din contra, trebuie sa iei exemplu de la marile companii. Aminteste-ti de succesul celor de la Rolls-Royce, marca renumita de masini. Ei au vandut foarte bine masinile Phantom, care in timp au devenit chiar legende pe piata auto. Cum au procedat? Au avut preturi mult mai mari decat ceilalti concurenti, insa ei au investit inteligent in imaginea brandului si au oferit calitate, s-au diferentiat de ceilalti prin strategii bine puse la punct si prin materiale publicitare de succes. Pare dificil? Totul consta in invatare si autenticitate. Asa-i ca poti si tu?

Pentru a conduce clientii catre tine, va trebui sa oferi consumatorilor acel sentiment real de incredere, echilibru si loialitate. Gaseste factorii cheie potriviti si cauta continuu mijloace eficiente prin care sa vinzi.

Dezvolta o afacere infloritoare prin acesti pasi esentiali:

  1. Creaza un logo cu impact emotionant, care sa fie in relatie directa cu produsele tale.
  2. Defineste inteligent textele brandului tau.
  3. Integreaza-ti corect brandul. Cum? Prin campanii de succes. Gandeste-te si analizeza campaniile celor de la Coca-Cola, Pepsi, etc. O poveste, o inventie, o creatie poti face si tu. Fii clar si transmite un mesaj captivant.
  4. Prezinta intotdeauna realitatea. Nu promite daca nu poti oferi.
  5. Creaza un moto care sa fie scurt, concis, pe subiect si care sa transmita esenta produsului tau.
  6.  Improvizeaza inteligent prin intermediul canalelor online, cat si offline. Prin intermediul unei carti de vizita, a unui logo, flyer, buletin informativ, mapa de prezentare, website, pagina facebook, etc, va trebui sa te folosesti de un limbaj cat mai simplu, adecvat cerintelor publicului. Tine minte ca textele, grafica, totul va trebui sa fie unic, elegant, prietenos sau formal. Tu decizi ce alegi. Vocea ta a fost auzita pana acum?

Asadar, lasa-ti imaginea sa vorbeasca si nu sufoca publicul. Foloseste instrumentele necesare de comunicare eficienta, gandeste si permite consumatorilor sa ajunga la tine.

Daca ti-a placut acest articol, recomanda-l si prietenilor tai!