cursuri photoshop, cursuri grafica publicitara, cursuri web design, cursuri marketing online, cursuri illustrator

Blog

7 lucruri mici care vor conta pentru clientii tai

7 lucruri mici

Atunci cand ai un web site duci o batalie permanenta, intrebandu-te cum imi atrag noi clienti si cum ii mentin pe cei existenti? Si totusi, ce faci, mai ales ca timpul pe care il ai uneori la dispozitie este atat de limitat. Pana la urma suntem cu totii oameni, iar cele mai bune raspunsuri la cele doua intrebari  ti le voi oferi in randurile urmatoare.

Ofere-le leardership

Clientii existenti sunt, cu siguranta, satisfacuti de munca companiei tale depusa pentru ei, insa si acestia trebuie rasplatiti pentru fidelitatea lor. Pentru a demonstra ca esti un bun profesionist, acorda-le leadershipul de care au nevoie clientii tai in afacerile in care ei sunt implicati. Oferindu-le sfaturi valoroase, te va ajuta sa-ti stabilesti reputatia de furnizor de servicii extinse.

Identifica-i

Clientii nostri chiar apreciaza atunci cand sunt identificati: dupa nume, dupa un numar de telefon, dupa un e-mail, etc. Identificandu-i vei crea o legatura personala, de la om la om, care te va ajuta sa ti-i mentii. Totodata,  il vei face pe clientul tau sa simta ca este important pentru tine.

Tine-i la curent cu tendintele

O alta modalitate de a-ti pastra clientii este sa le reamintesti zilnic tendintele. Lucrurile se schimba de la o zi la alta, iar daca tu te vei ocupa sa le furnizezi informatiile de care ei au nevoie in ceea ce ei intreprind, cu siguranta iti vor fi recunoscatori. Tocmai de aceea este ideal sa le cunosti preferintele.

Trimite-le urari de felicitare cu ocazia zilelor de nastere

Cand clientii primesc felicitari cu ocazia zilelor de nastere raman surprinsi si, in definitiv, placut impresionti de cum evolueaza relatia dintre voi. Micile atentii au facut dintotdeauna marile diferente.

Cere-le ajutorul

Nu este nici o rusine si nici un deranj sa ceri ajutorul atunci cand ai nevoie. Pe parcursul afacerii tale, probabil ai identificat si cum clientii pe care ii ai te pot ajuta pe tine la un moment dat. Cerendu-le ajutorul uneori, nu numai ca se vor simti bucurosi sa te ajute, dar le vei lasa impresia ca pe langa faptul ca iti sunt utili la randul lor, ii apreciezi pentru ceea ce fac si ai incredere in ei.

Raspunde-le rapid

Fiind permanent `on` le veti crea impresia clientilor ca esti gata oricand sa le preiei problemele. Indiferent ca este dupa program sau in timpul weekendului, asigura-te ca ai pe cineva in permanenta sa le raspunda. Totodata, acest detaliu va lasa senzatia ca nu este vorba numai despre un business.

Comunica mai personal

Indiferent cat de serioasa este afacerea ta, atunci cand alegi sa comunici cu clientii, indiferent ca sunt pentru prima data pe site sau fac parte din categoria celor fideli, trebuie sa fie la modul personal. Acest lucru nu presupune ca nu esti un bun profesionist, ci denota deschiderea ta fata de client ca la o prima intalnire sau, dupa caz, o conversatie pe chat. Destinde atmosfera!

 

Succes! Descopera ca poti!

Daca ti-a placut acest articol, recomanda-l si prietenilor tai!