cursuri photoshop, cursuri grafica publicitara, cursuri web design, cursuri marketing online, cursuri illustrator

Blog

25 de Reguli pentru fonturi cu un impact puternic in graphic design!

WhatsApp-Image-20160512

Comunicarea este un amalgam, asa si grafica publicitara. Daca ai o afacere, este vital sa iti imbunatatesti continuu imaginea. Trebuie sa devii un artist care sa atraga publicul cu raspunsuri, idei creative si fonturi indraznete.

Cunosti si tu persoane care nu au inteles inca importanta fontului in graphic design?

Degeaba incerci sa transmiti emotii prin reclamele tale publicitare, daca nu tii cont si de importanta fontului, care de altfel transmite mesajul potrivit consumatorilor. Reclamele tale vor trebui sa fie cat mai convingatoare, transparente si citete.

      25 de Reguli pentru fonturi cu un impact puternic in graphic design!

1.  Fontul este un detaliu care ajuta afacerea sa se dezvolte intr-un sens pozitiv.

2.  Fontul este stiinta. Nu te descurci, apeleaza la cei mai buni specialisti in graphic design.

3.  Invata sa cunosti fiecare font si apoi sa il prezinti in reclamele tale.

4.  Nu ai nevoie de fonturi greu de citit, ci de simplitate, modernitate si inspiratie.

5.  Cand te gandesti la font, nu trebuie sa uiti un aspect: Fii elegant si profesioinist prin graficele tale si atrage atentia.

6.  Alege fonturi de calitate si profunde. Avantajul este ca vei fi tinut minte de catre public.

7.  Limbajul vizual al fonturilor alese trebuie sa fie incarcat de personalitate si sa vorbeasca de la sine.

8.  Poti influenta publicul cu un font puternic.

9.  Vremurile se tot schimba, asa ca trebuie sa fii si tu in continua miscare. Reimprospateaza-ti brandul, fii creativ, experimenteaza orice tip de font si incanta publicul.

11.  In materialele tale grafice, incearca sa te axezi doar pe trei familii de fonturi distincte. Sa imbini un numar mai mare de fonturi este o mare greseala. Alege trei tipuri de familii de fonturi deosebite care sa fie in contrast perfect.

12.  Scoate in evidenta mesajul mult dorit si alege fonturi fara „Serife”. Alege tot ce e curat si de dimensiune potrivita.

13.  Retine: Nu schimba niciodata fontul in cadrul aceluiasi calup de text.

14.  Pentru titluri va trebui sa folosesti intotdeauna fonturi decorative.

15.  Evita textele foarte lungi in cazul in care folosesti fonturi decorative. Astfel, vei tine consumatorii in priza. Nu vrei sa ii pierzi intr-un sir de compozitii fara sens.

16.  Nu folosi niciodata fonturile deosebite intr-un mod aleatoriu in pagina.

17.   Indiferent de materialele publicitare, invata sa respecti spatierea intre litere si randuri. Trebuie sa te faci inteles intr-o maniera cat mai simpla si convingatoare.

18.  Compozitia fonturilor trebuie sa fie precum formele si imaginile folosite in materialele de grafica. Fontul va trebui sa iasa in evidenta, dar nicidecum intr-un mod intamplator.

19.  Nu uita ca fiecare material publicitar va trebui sa aiba colturile libere. Astfel va crea un spatiu aerisit.

20.  Tine cont de lizibilitate. Ce inseamna? Vorbim aici de aspectul estetic in graphic design. Fundalul, contrastul, dimensiunea, tipul fonturilor trebuie sa fie integrate intr-un mod placut in compozitia materialelor publicitare.

21.  Nu alege nicicand culori obositoare si foarte vii.

22.  Tine cont si de cuvintele care folosesc „bold” sau  „italic”.  Ai nevoie ca ele sa accentueze intr-un mod corect textul.

23.  Nu folosi niciodata textul All Caps.

24.  Nu uita niciodata ca fonturile tale trebuie sa functioneze corect, nicidecum sa afecteze imaginea brandului.

25.  Fontul, identitate vizuala cu un impact major, va aduce mari beneficii afacerii tale. Cum? Doar daca va fi folosit corect.

     Cateva fonturi care-ti vor imbunatati calitatea materialelor de promovare si informare:

1.  Fontul „Trebuchet Ms”, nu trebuie folosit niciodata in conceperea unui logo.

2.  Atat pentru dimensiunile mari, cat si pentru un design variat, iti recomandam sa te folosesti de „Gill Sans”.

3.  Alege fonturi noi, dar grozave. Cateva dintre noile fonturi cu diacritice sunt: „Wagashi Serif”, „Stormfaze”, „Drakolomb”, „Comme”, „Archic 1897”, etc.

 

Asadar, este bine sa inveti de la experti. Pentru ca ai nevoie de aceste sfaturi in graphic design, sper ca ti-am fost de ajutor si ca ai inteles pas cu pas care este importanta unui font.  Alege ce font ti se potriveste si nu uita ca nimic nu e intamplator. Totul tine de creativitate si de decorul in care doresti sa evoluezi.

Daca ti-a placut acest articol, recomanda-l si prietenilor tai!