cursuri photoshop, cursuri grafica publicitara, cursuri web design, cursuri marketing online, cursuri illustrator

Blog

17 Butoane Call to Action care iti vor aduce conversii garantat!

17-butoane-call-action

„Chiar daca ceva pare sa functioneze, dar nu conform asteptarilor, cu siguranta mai poate fi imbunatatit.” Michael Dell, Ceo Dell Computer Corporation.

Iti doresti sa te orientezi catre clienti si sa ii incurajezi sa intre in contact cu produsele tale si sa cumpere. Pentru a-i transforma in potentiali clienti, tine cont de detaliile care fac intotdeauna diferenta.
Butoanele CTA sunt instrumentele de baza ale oricarei afaceri online. Butoanele Call to Action determina publicul sa actioneze in beneficiul brandului tau. Ele capteaza rapid atentia, au putere mare de convingere si indeamna publicul sa dea click ofertei pe care i-ai pus-o la dispozitie.
Fie vorba de email-uri, retele Social Media, sau reclame, este indicat sa te faci vizibil prin plasarea acestor butoane in paginile tale de reclama.

Fii usor de gasit cu CTA strategice si eficiente!

1. Inscrie-te gratuit!
Simplu si subtil, acest instrument iti va scoate in evidenta pagina. Detaliile fac diferenta! Tu oferi inscriere gratuita, pasi online si rapizi, iar prospectul  are numai  de castigat: informatii valoroase fara sa plateasca nimic. – Un avantaj atat pentru tine, cat si pentru el!
2. Da click aici:
Creeaza vizibilitate si incurajeaza vizitatorul sa isi schimbe directia de navigare, cu o vizita pe website-ul tau.
3. Comanda acum!
Povestea din spatele acestui buton ii va starni curiozitatea clientului de a descoperi noutati. Va da clik si astfel va vedea oferta. Cu un impact puternic, este imposibil sa nu comande daca propunerea este de nerefuzat.
4. Descarca gratuit!
Cuvantul gratuit va actiona intotdeauna. Publicul va fi nerabdator sa primeasca ceva gratuit.
5.Alatura-te!
Un astfel de buton va crea acea stare de emotie, de apropiere intre client si brand. Publicul se va simti special si va aprecia.
6. Afla acum!, Afla detalii!, Afla mai mult!
Trezeste setea de cunoastere. Instrument care va atrage rapid privirea, iar publicul va fi curios sa descopere si mai multe informatii despre brandul care ii prezinta interes.
7. Inscrie-te aici!, Inscrie-te acum!
Simplu si concis, indeamna consumatorul sa ia o decizie rapida spre binele sau: se va inscrie si va avea numai de castigat. Si va intelege ca doar brandul tau ii va oferi in acel moment ceea ce cauta. Nerabdarea va duce la testare!
8. Suna acum!, Contacteaza-ne!
Evident, atrage priviri. Publicul isi va pune intrebari, precum? Ce? De ce? Cum?
Va cauta explicatii si va suna din dorinta de a descoperi lucruri noi.
9. Vezi detalii:, Vezi detalii acum!, Da startul acum!
Termenul ACUM, intotdeauna va pune in miscare mintea publicului. Este precum un impuls, care iti aminteste ca poti pierde o super oferta daca nu actionezi in acel moment. Este o solutie, iar cititorii vor intelege ca merita incercat si vor da click.
10. Cere oferta acum!, Cere o noua oferta!
Prospectii votr fi incurajati sa ceara o oferta, sa descopere noile avantaje. Un buton CTA subtil si eficient. Asigura clientii de beneficii.
11. Descarca brosura!
Este un buton de trimitere care incurajeaza consumatorii sa profite de informatiile detaliate care i se pun la dispozitie. Va da click pentru ca il va incuraja la noi achizitii. Tot ceea ce este valoros, interesant si dascarcabil, este binevenit pentru public.
12. Da mai departe!
Incurajezi publicul sa dea impartaseasca cu ceilalti, informatiile valoroase care le-au adus beneficii. O unealta vitala, care iti va aduce mai multe vizite.
13. Urmareste-ne!
Buton CTA care va indemna la actiune publicul. Isi va pune intrebarea: Ce urmeaza? Va da click si se va abona la pagina ta.
14. Vorbeste cu noi!
Dialogul trebuie as fie prezent, leaga conexiuni! Un buton CTA strategic care duce la consolidarea de relatii intre public si brand. Noi perspective!
15. Castiga premii, astazi!
Logic, in subconstient, cititorul va sti ca i se garanteaza anumite beneficii doar la acel moment si da click, cu teama de a nu le pierde. CTA concret, care contribuie la rata de conversie.
16. Vreau sa ma inscriu!
Va intari convingerea publicului ca trebuie sa se inscrie. Prezinta beneficii, este un  care promite ceva.
17. Sign up!
Unealta concreta care indeamna cititorul sa se aboneze si sa aiba incredere in brand.

In concluzie, un CTA trebuie sa respecte anumite strategii:
- Sa fie clar, vizibil, usor de remarcat si citit.
- Sa atraga publicul in poveste.
- Sa fie credibil si sa ofere avantaje.
- Sa indemne la clik-uri.
- Sa fie atragator, cu un design placut, cu un font bine asortat si cu o dimensiune potrivita reclamei.

Stiind aceste lucruri, nu vei avea decat de castigat: Iti vei imbunatati performanta afacerii tale online, vei creste numarul de lead-uri, vei genera mai multe vanzari si vei fi competitiv. Din experienta noastra, iti spunem ca aceste butoane CTA s-au dovedit a fi cele mai eficiente.
Tu ce butoane Call to Action folosesti ca si pasi in vanzare?

Daca ti-a placut acest articol, recomanda-l si prietenilor tai!