cursuri photoshop, cursuri grafica publicitara, cursuri web design, cursuri marketing online, cursuri illustrator

Social Media Marketing Strategy

Oras
BUCURESTI
Urmatorul curs incepe
2 Martie 2018
Locuri libere
7
Investitie
490 lei
(2 rate)
Program
Sam, Dum
10:00-16:00
Durata
2 zile
(12 ore)
inscriere
Cursul de social media marketing strategy se adresează specialiștilor în comunicare, relații publice, marketing online, social media managers și tuturor celor care  doresc să înțeleagă mai bine cum funcționează o strategie corectă de social media.

La finalul cursului

 vei intelege ce inseamna o strategie de social media marketing si de ce este importanta;  vei sti ce inseamna o strategie de continut si cum se integreaza ea in strategie;
 vei sti cum se creeaza strategia;  vei sti cum se face o campanie pe retelele de socializare;
 vei sti cum se aplica, in mod corect, strategia;  vei sti cum sa evaluezi corect activitatile  si sa adaptezi strategia;
 vei sti cum sa alegi retelele de socializare in functie de obiective si de companie;  


Cursul se poate achita si in
2 RATE

Daca ai mai participat si la alte cursuri ai
REDUCERE 10%

Structura cursului:

1. Comunicare, social media
- Ce este domeniul comunicarii si ce anume include
- Ce este social media(care sunt retelele de socializare)
- Ce este social media marketing
4. Aplicarea strategiei
- Cum se aplica strategia de social media marketing
- Cum se face un add pe fiecare retea de socializare in parte
- Calendarul de continut
2. Strategia de social media marketing
- Ce este o strategie de social media marketing?
- Beneficiile Traficului
- Care sunt obiectivele si cum trebuie ele setate
- Cum se aleg retelele de socializare(B2B vs B2C)
- Care sunt principalele segmente de public tinta
5. Adaptarea, evaluarea si raportarea rezultatelor
- Cum si de ce trebuie adaptata strategia
- Cum se evalueaza rezultatele strategiei(KPIs specifici)
- Google Analytics
- Cum se raporteaza rezultatele
3. Strategia de continut
- Cum se gandeste si se creaza o strategie de continut(storyteling)
- Cum se adapteaza continutul in functie de retelele de socializare si de audienta
- Cum se adapteaza continutul in functie de business flow

Despre trainer

Adriana Cocirta
Senior Trainer Comunicare si PR

Sunt un profesionist in comunicare si PR de aproape 10 ani si pot spune ca fiecare zi devine o poveste animata in care protagonista isi doreste sa ii inspire pe cei din jur si sa aduca plus valoare fiecarui proiect derulat.
De-a lungul carierei, am coordonat si m-am implicat in campanii de brand awareness, de consolidare a imaginii companiilor si de social media marketing. De asemenea, am creat strategii integrate de comunicare si am consiliat, 1 la 1, antreprenori si manageri care au decis sa investeasca in brand-ul personal.
Abia astept sa am ocazia de a impartasi cu voi toate cunostintele pe care le-am dobandit de-a lungul anilor și să dezvoltam abilitățile de care aveți nevoie pentru a deveni profesioniști. Ne vedem la curs!

Adresa sala de curs

Cursul se desfasoara pe o perioada de 2 zile, sambata si duminica, de la ora 10 la 16, in Bucuresti, Bd. Regiei 6D